الخميس، 6 مايو 2010

اخريتها اييييييية مش عارفة

انا اسفة اوى على اللخفنة الى انا فيها دى ...... اسفة اوى على حالة اللخبطة و القلق الى انا حسة بيها و الى بحاول انها متظهرش علشان فى ناس ملهومش ذنب انهم يدخلوا المدونة عندى يكتئبوا ....... بس انا بجد حسة انى تعبانة ........ و الى تعبنى احساسى بالوحدة عندى احساس بالوحدة غرييييب حتى لو كنت وسط الناس ....... حسة جواية حزييييييييييييين ووحييييييييييد ........ كان بقالى فترة كبيرة محستش بالاحساس دة ........ بس مش عرفة ازاى حتى و انا وسط اصحابى حسة بالوحدة ......... و كان من اول الناس الى لحظت دة اقرب صحبة لية ..... لما خرجنا يوم عيد ميلادى خروجة حلوة و روحنا اماكن انا بحبها ...... و هرجنا و دحكنا ....... بس وحنا مروحين لئيتها بتقولى انبسطى فى الخروجة ....... قولتلها جدا كانت حلوة قالتلى مش عرفة لية مش حساكى مبسوطة و لاحساكى معاية اصلا ..... احساس صعب اوى لما الواحد يحس ان مبقاش فى حاجة بتبسطة فعلا مبقاش عارف يدحك دحكة من قلبة زى زمان ........... حسة انى لو استمريت بالاسلوب دة هيجرالى حاجة...... انا عرفة ان المشكلة فية مش في الناس الى حولية ....... يمكن علشان كدا معظم اصحابى مبكلمهمش الفترة دى ......... محتاجة الاول اعرف بسبب الاحساس الى غالب علية دة علشان اعرف اتعامل مع الناس الى حولية و علشان مخسرش الناس الى بحبهم ..... بس انا عندى ثقة فى ربنا كبيرة اوى انة مش هيسبنى كدا فترة طويلة و ان شاء الله هيرسينى على بر مش هيسبنى تايهه كدا

4 التعليقات:

E73 يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام لعيكم ورحمة الله وبركاته

انتي نزلتي البوستس دي ورا بعضها كنوع من أنواع التمويه ولا ايه؟

عمومًا برضه أول تعليق

ربنا يهدي سرك يا رب

أنصحك تحاولي بأي طريقة تخرجي من الحالة دي ومتسمحلهاش تسيطر عليكي لأني لما طاوعتها بقالي خمس سنين ومش عارفة أخرج منها وبقت شبه طبع عندي

بجد حاولي تعملي أي حاجة سواء بأنك تحكي مع ماما أو تدعي ربنا بس شوفيلك حل قبل ما الموضوع يستفحل

2otety يقول...

ههههههههه عجبنى اوى انك بتحبى ديما تكونى اول تعليق على المواضيع لاحظتها فى مدونات تانية كمان .... المهم واضح ان احنا في حجات مشتركة بينا هتبتدى تظهر انتى بقالك 5 سنين فى الحالة دى انا بقى يعنى تقدرى تقولى بقالى حوالى 3 سنين تقريبا فى الحالة دى .... بس انا كنت بحاول اعمل عبيطة و مش واخدة بالى علشان الناس الى حولية ملهومش ذنب و علشان كمان محدش يسئلنى عن سبب الى انا حسة بية دة .... و تقريبا من كتر ما بقيت بعمل عبيطة و بتظاهر بيغير الى جواية بقيت عملة زى الى كذب كذبة و سدقها ....
بقيت بتعامل عادى وتجاهلت احساسى الى جواية .... بس انا الفترة الى فاتت دى حبيت اقف مع نفسى شوية و اواجه حاجات جواية الاحساس دة من ضمن الحاجات دى ... و البوست الى قبلة بردة من الحجات الى واجهت نفسى بيها .... يعنى مش تموية ولا حاجة انا جواية فى احاسيس و مشاعر عكس بعض و كتير اوى فمتستغربيش لما تلاقينى كتبة موضوع و بعدين موضوع تانى تحسية مودة مختلف .... معلش استحملونى شوية الفترة ددى لحد لما اتظبطو اشوف الدنيا عملة ازاى .... و شكرا ليكى اوى اوى على مشركتك بجد انا مبسوطة اوى بمعرفتك يا ايناس

E73 يقول...

ربنا يبسطك دائمًا يا نوجى
ويا رب يخرجك من الحالة دي في أقرب وقت

طلعي يا بنتي طلعي متخليش في نفسك حاجة

Malooka Yousef يقول...

المشكله بقه انى كنت بدور ع مدونتك دى بس بعيد عنك انا لسه جديده فمعرفتش اجيبك بسهولة وكنت اقول البنت كده متبعانى وانا حتى مش عارفه هى فين هههههه بس وصلتلك اخيرا

المهم بقه كلامك ده انا عارفه انه كان من فترة بس عشان انا حساه دلوقت فدخلت اعلق ويارب تكونى بقيتى احسن دلوقت انا معرفكيش اه بس انا حساكى بجد عسولة اوى

إرسال تعليق