الثلاثاء، 11 مايو 2010

إيناس الجميلة شكلة واجب صعب و شديد ...... هو لازم الواحد يكون صريح اوى ههههههههه

بس هو عجبنى و فكرتة حلوة

قوانينه كالتالي:

* اذكر اسم من طلب منك حل هذا الواجب.

* اذكر القوانين المتعلقة بهذا الواجب.

* تحدث عن ستة أسرار قد لا يكتشفها من يقابلك للمرة الأولى.

* حّول هذا الواجب إلى ستة مدونين، واذكر أسماءهم مع روابط مدوناتهم في موضوعك.

* اترك تعليقًا في مدونة من حّولت الواجب عليهم؛ ليعلموا عن هذا الواجب.

السؤال الاول : طبعا إناس الحلوة

السؤال التانى : تم الاجابة علية

السؤال الثالث: ممممممممم مش سهلة دى

1- الهدوء هو الانطباع الاول الى الناس بتاخدة عنى و انى منطوية بس دة علشان انا مش باخد على الناس بسرعة و بطبعتى مش اى حد اتكلم معاة بس شوية كدا و الفضايح كلها بتبان و بذات لو كانوا بننانيت حلوين

2- العببط اة العبط فى كتييييير من الناس يقولك دى شكلها عبيطة و مش فهمة حاجة فى الدنيا و انا بقى اصدة انى اظهر وش العبط و بذات فى بداية تعاملى مع ناس معرفهومش علشان ميخدوش حذرهم و يتكشفولى بدرى بدرى سوسة انا مش كدا هههههههه

3- اول انطباع بيتاخد عنى انى اليطة و طلعة فيها بس دة مش صحيح انا بس مش باخد على الناس بسرعة و مش اى حد اعرف افتحلة قلبى لانى بحب ديما اتعامل على طبيعتى و مش هعرف اعمل دة غير لما اكون مرتاحة مع الناس الى بتعامل معاهم

4- الى يقعد معاية يتخيل انى مش شيلة هم حاجة و ضربة الدنيا بالدزمة و مفيش حد فارق معاية بس دة العكس بتاعى تماما انا مشكلتى انى مخى شغال على طووووول و الناس الى قريبين منى مهمين جدا عندى و انا ديمابشبهم بعواميد البيت الاساسية ...... و اختفاء حد منهم بيتعبنى اوى اوى

5- كتييييييييير من الناس بيفتكرونى من الشخصيات الهادية او البردة و انا ابعد ما يكون عن البرود انا من النوع العصبى جدا مش برج الطور يا جدعان ازاى اكون بردة انا مش فهمة

6- فى ناس كتير بيقولولى انى معنديش قلب حيطة يعنى علشان انا جد شوية و بحكم عقلى كتيييير فى امورى الشخصية هو نص الكلام مظبوط انى بحكم عقلى فى كتير من امورى الشخصية ..... بس النص الاولانى هو الى غلط خالص انا بحاول انى اتظاهر بدة علشان انا قلبى عامل زى الجوهرة مش اى حد يعرف يوصلة و الى بيوصلة مش بيخرج منة حتى لو بعدنا عن بعض و يمكن تكون هى دى مشكلتى فى الوقت الحالى

السؤال الرابع : انا للاسف معنديش ناس كتير اعرفهم فأنا هبعت للاس الى اعرفهم الى هما :

- يوميات طالبة مقهورة

- yala qalb

-2alb a7mar

السؤال الخامس : من عيونى الاتنين جارى التعليق

1 التعليقات:

E73 يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

جميلة قوي إجاباتك يا نوجى
ربنا يسهل وأبقى من الناس اللي مبتطلعش في الغسيل
P:

ربنا يكرمنا دائما

إرسال تعليق