الأربعاء، 19 مايو 2010

اعتذار لاغلى الناس

اخوانى و اخواتى الحلويييين انا حبة انى اعتذر لصديقى العزيز احمد لانة هو الى بعتلى التاج الاخير الى انا رديت علية و مش عرفة ازاى راح من بالى انى اقول كدا مع ان دة اول سؤال ...... انا اسفة جدا جدا بس انتا عارفنى كويس الزهيمر شغال معاية بدرى بدرى و عدم التركيز انتا عارف البيت و العيال و طلبتهم يقطع الخلفة و سنينها هههههه ...... سماح المرة دى خليها عليك المرة دى هو اة انتا مخليها عليك من يوم ما عرفتنى بس معلش ........ انتا الكبيييير بقى

2 التعليقات:

E73 يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

خير يا نوجى؟ فينك؟

بقالك فترة طويلة مدخلتيش ودا قالقني؟

يا رب يكون المانع خير

منتظرة ظهورك بفارغ الصبر

Malooka Yousef يقول...

ازيك اولا وانا حساكى كده بتظهرى وتختفى كده اوقات وبتتشغلى عننا ينفع كته يعنى متوحشناش بقه كل ده عشان بجد بتوحشينا انا معرفكيش اه لسه بس بامانة حبيتك من قبل مااعرفك
ثانيا بقه انا حسه انك ف كلامك كده حتى الكلام اللى انتى تكتبيه ف نغمه كده غريبه انا عيزاكى بس متبصيش ورا وبصى قدام وتاكدى ان ف حياه حلوة مستنياكى واعرفى ان الحب الحلو انتى لسه معشتهوش ولا حياتك الحلوة لسه معشتهاش انا اقتنعت بكده دلوقتى وبقيت عايشه حياتى ومبفكرش ف اللى فات ومليش دعوه بحد عموما انا طولت عليكى بس يارب تكونى كويسه دلوقت وربنا يكرمك يارب ان شالله ومتطوليش عليا بقه ياحبيبتى

إرسال تعليق