الاثنين، 3 مايو 2010

إهداء الى اغلى الناس

زى النهردة من 23 سنة انا جيت الدنيا دى ........ و فى كتير ناس كلمونى علشان يهنونى بعيد ميلادى ....... بس و انا اعدة مع نفسى حسيت انى لازم اعمل اهداء لاغلى شخصية فى حياتى " لامى " حسيت انى عوزة اقولها بحبك اوى و اسفة اوى على كل لحظة تعب او حزن او قلق اتسببت فيها ....... اسفة على كل الوقت الى ضاع من عمرى و انا مش قريبة منك ....... انا بعتبر امى ست مختلفة تبان قوية و شديدة بس هى من جواها زى اى ام فى الدنيا مبتستحملش الهوى على اولادها ........ و للاسف انا عرفت دة من قريب اوى ...... كنت كتير بقسى عليها و اقولها كلام يوجعها ........ و كتير كنت بحسسها انها مقصرة فى حقى ........ متتخيلوش اد اية انا ندمانة على كل الى كنت بعملة ....... و لما روحتلها علشان اعتذرلها ....... حتى معتبتنيش و قالتلى انتى كنت فى سن اللا كل حاجة لا ........ لاكن انتى كبرتى دلوقتى و مخك كبر و تقدرى تفهمى الامور بالطريقة الصح ........ انهردة لما رجعت من شغلها حضنتنى جامد اوى و قالتلى كل سنة و انتى طيبة ........ و اعدت تفتكر ذكراتها معاية و انا صغيرة ........ و اعدنا نتفرج على صورى و انا صغيرة و صور عيد ميلادى الاول و اد اية كانوا فرحنين بية و كانت باب السعد الى اتفتحلهم ....... بجد يا امى انتى ست رائعة و انا بحبك اوى ........ و ان شاء الله اعوضك عن الايام الى زعلتك فيها و اخليكى فخورة بية وسط الناس و تقوليلهوم دى بنوتى الصغيرة تربية ايدى ....... ربنا ميحرمنيش منك يا ست الحبايب ........ و بتمم علية رضاكى عنى يا امى

4 التعليقات:

AhMeD RaDy يقول...

ربنا يخليهالك يارب

والحمد لله انك فهمتى

E73 يقول...

أنا آسفة يا نوجى إني مشفتش المقال ده امبارح

كل سنة وانتي بخير وصحة وسلامة

وإلى الله أقرب وعلى طاعتك أدوم وفي حياتك أسعد يا رب

2otety يقول...

يا رب يا احمد يخليهالى و معلش كل شئ بيجى فى اوانة ربنا كاتبلى اقرب ليها فى الوقت دة بذات و اكيد بردة لحكمة هو بس الى يعلمها بس الحمد لله انى متئخرتش اكتر من كدا

2otety يقول...

ايناس الجميلة ..... ربنا يخليكى و انتى طيبة كلك ذوق و الله ..... و شكل السنة دى هتكون ان شاء الله مميزة لانى عرفت شخصية جميلة و مميزة زيك كدا .... شكرا على مرورك يا جميلة و عقبال ما نباركلك على نتيجة امتحناتك و على الشغل بعد كدا

إرسال تعليق