الأحد، 18 أبريل 2010

مرايتى الصادقة

احلى حاجة فى الدنيا لما تحس بأهتمام الناس الى بتحبهم و تحس بخوفهم عيك .... تحس انك عندك استعداد تعمل اى حاجة علشان ترضيهم و علشان تطمنهم عليك .....و الاحلى بقى لما تحس ان جمبك و لو شخص واحد يكون زى مرايتك الى بتشوف فيها نفسك بدون اى تجميل ... انسان بيخاف عليك و على مصلحتك .... انسان ممكن تتكلم معاة فى اى حاجة تخطر على بالك .... انسان تضمن انة يحفظ سرك و يقولك الراى السليم ..... انسان فهمك و انتا كمان فهمة ..... مش سهل فى زمنا دة انك تلاقى حد بالمواصفت دى ..... ممكن تلاقى حد عندة معارف كتير و اصحاب كتير بس معندهوش الشخصية دى ...... و ممكن العكس تلاقى واحد معرفة مش كتير و صداقاتة محدودة بس عندة الشخصية دى انا بعتبر الانسان دة من المحظوظين ...... و الحمد لله انا بعتبر نفسى من المحظوظين لانى قابلت الشخصية دى ...... كتير بسال نفسى يا ترى لو مكنتش قابلت الحد دة كانت حياتى هتكون عملة ازاى ....... شخصية ليها غلاوة فى قلبى ملهااااااااش حدود مهما بعدنا و مهما اختلفنا هتفضل احسن شخصية انا قبلتها فى حياتى و مهما عملت مش هقدر ارد و لو حزء من الدين الى فى رقبتى له ..... انا عيزة اقولة شكرا شكرا اوووووووى يا اعز الاصدقاء على كل شئ و بجد بجد اسفة واوووووى على اى حاجة انا عملتها زعلتك منى و بجد ندمانة اووووووى
بتمنى تسامحنى من قلبك و تدوم صداقتنا الى الابد .....

2 التعليقات:

E73 يقول...

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهلا بيا عندك من تاني
تقريبا كدة مش هيبقى وراكي غيري

فعلا عندك حق ان نادر قوي لما تلاقي صديق صدوق ومراية لصديقه بجد ووفي معاه ومخلص وحاجات كتير كدة فوق بعضها

ربنا يديم عليا وعليكي نعمه ويكرمنا دائما يا رب ويهدي سرنا ودعوات كتير كدة بقى

2otety يقول...

إى طبعا اهلا بيكى عندى .... و بعدين يا ستى ادخلى انتى بس وملكيش دعوة انا مش عيزة يكون وراية غيرك .....طبعا نادر جدا جدا و لو انتى عندك حد كدا حافظى علية بكل طاقتك .... وربنا يكرمك بالاصحاب الكويسي.... و يا رب تعتبرينى واحدة منهم ... مرسى جدا على مرورك يا قمراية

إرسال تعليق